søndag den 21. april 2013

Skøn weekend med massere af fantastiske loppefund!


Det jeg elsker allermest ved sommeren er alle de lækre loppemarkeder der bliver holdt rundt omkring i landet. Og denne her weekend har jeg også fået besøgt et par af dem.. Har fundet en masse lækre retro sager til ingen penge!





I dag har vi brugt søndagen i haven.. Jeg har b.la. fået plantet en masse krydderurter og stauder i mine krukker. Så nu må det varmere vejr godt komme for at blive!

Til aften har vi haft hyggeligt middags besøg. Til forret havde min mand lavet kartoffel skræller bagt i ovnen med bacon og cheddar ost. Til kartoflerne havde han rørt en rigtig lækker chilicreme. Rigtig skøn aften!

Chilicreme:
4 store røde peberfrugter (udkernet)
5 fed hvidløg
5 hele chilier
3 mellemstore tomater
1 tsk. Salt
Friskkværnet peber
3-4 dl god olie

Alle ingredienser bages i ovnen ved 200 i 20-25 min (alm ovn). Blend alle ingredienserne sammen. Smag til med salt og peber.

Der bliver en stor portion ud af det. Så det kan opbevares i et glas i køleskab.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar