søndag den 30. december 2012

Glædelig bag-jul og godt Nytår!!


Der her været ret stille på bloggen. Her hjemme har der som i alle andre hjem i DK været travlt med juleforberedelser i hele december. Men da julen så endelig oprindt blev ungerne og jeg syge med influenza.... ligesom alle andre mennesker i DK. Øv hvor har det bare været trist... Julen er fløget lige forbi min næse og alt det som jeg ellers havde set frem til, har jeg desværre kun kunne deltage halvt i. Ungerne har heldigvis ikke været ramt så hårdt og de har heldigvis virket til at have nydt julen :)

Imorgen skal vi så fejre Nytår og nu ligger manden syg.... Men vi håber på at kunne få en hyggelig aften ud af det alligevel. Her til aften efter at have puttet mand og børn, gik jeg i køkkenet og fik taget mine nye bog "Julias Cup cakes" i brug. Sikke en masse gode fif og opskrifter.

Jeg fik bagt vanilje og chokolade muffins og lavet vanilie og chokolade topping. Jeg fik lavet marshmallow fondant, icing og fine sukkerblomster. Og så fik jeg afprøvet mine nye stempler i fondanten. Det har været super sjovt og jeg glæder mig til imorgen hvor cup cakesene skal pyntes og gøres klar til en nytårsfest. Og nå ja... så skal kransekagen også lige laves!      



Ingen kommentarer:

Send en kommentar